Forum @ Politiportalen: Har du forslag til forbedring av politiportalen? - Forum @ Politiportalen

Hopp til innhold

Side 1 av 1
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på dette emnet

Har du forslag til forbedring av politiportalen?

#1 Bruker er avlogget   mariyo 

• Administrator
  • Gruppe: Administrator
  • LocationBergen
  • Okkupasjon:Studiespesialiserende, VG3

Postet 28 March 2010 - 18:04

Politiportalen.no skal en gang i framtiden kodes opp på nytt for å forbedre ytelse, brukervennlighet og struktur. I anledning til planleggingen av dette, vil vi vite om det er noe du mener politiportalen.no trenger av funksjoner, oppdateringer, endringer eller lignende!

Er du misfornøyd, eller kanskje fornøyd, med ressursenes visningsmåte, artiklers organisering og lignende vil vi gjerne vite det, slik at vi da kan sette ekstra fokus på noen funksjoner.

Alt av tilbakemelding er bra!

#2 Bruker er avlogget   ppvard 

• Medlem
  • Gruppe: Medlem

Postet 22 July 2010 - 17:08

Heisann.

En ting dere kan forbedre hvis dere skal endre på systemet, er visningen av ressurser. Jeg liker at det er kategorisert, men det kan bli litt uoversiktlig. Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette skulle vært gjort, da men.

Kunne det også vært en ide å ha et kommentarskjema for hver ressurs? Og for artikler kunne det kanskje være en ide å vise de første 10 kommentarene eller noe slikt fra forumet under selve artikkelen? Det kunne også vært greit å kommentere direkte under artikkelen uten å gå til forumet.

Jeg håper siden deres får flere besøkende, for det mangler et sentralt sted for "politistoff" (som jeg vet) som mange deltar på. Kanskje egenproduserte artikler og reportasjer kunne vært en mulighet? Med "ekslusivt" stoff vil kanskje flere finne veien hit.

Det er i allefall et bra initiativ, dette her.

En annen ting: Finnes det et newsfeed (RSS/Atom) for nye tråder i forumet?

#3 Bruker er avlogget   Aleksander 

• Administrator
  • LocationBergen
  • Okkupasjon:Selvstendig næringsdrivende

Postet 23 July 2010 - 08:54

Hei og velkommen til forumet! :)

Vi jobber med ny layout og en ny revisjon av hele systemet på siden. Jeg kan si såpass at de nye ressursene blir lekre ;) Jeg har tenkt over kommentarskjema for ressurser, og tror ikke helt det er noe vi ønsker å ha, fordi vi har så enormt mange ressurser at det ville blitt grådig vanskelig å holde styr på alt.

Når det kommer til kommentarer for artikler, så skal vi implementere de under selve siden i den nye revisjonen. Da blir det muligheter for å skrive og lese kommentarer både i forumet og direkte under artikkelen. Som før vil det også være mulighet for å skrive som gjest, med din brukerkonto (som da er linket opp mot forumet) eller ved innlogging med Facebook-kontoen.

Det meste av artikler som ligger her er egenprodusert, men det er ikke alt som er like interessant... Vi prøvde oss på en reportsje (NM for Politihunder 2009) og det ble suksess. Dessverre er det ikke ofte vi får slike muligheter. Politiportalen er non-profit, og dessverre er vi ofte opptatte med andre ting som jobb og studier. MEN vi skal selvsagt forsøke så godt vi kan! Planen er blant annet å benytte oss av litt flere medier enn artikler, for eksempel videosnutter, mer bilder og grafikk. Dette, i kombinasjon med "eksklusivt stoff", som du sier, tror jeg også kan gjøre at flere finner veien hit.

Jeg prøvde å finne RSS-feed for nye innlegg, men fant ikke noe... Jeg skal undersøke det. Det må jo finnes, kan ikke tro noe annet.

Uansett, takk for god tilbakemelding! Vi skal gjøre vårt beste for å forbedre oss!
Med mindre annet er oppgitt i innleggene mine, snakker jeg kun på vegne av meg selv.

#4 Bruker er avlogget   Sindre 

• Medlem
  • Gruppe: Medlem

Postet 11 August 2010 - 17:33

Hva med en kjøpe/selge pensum bøker her? :) Jeg er ute etter pensum for første året ihvertfall :)

#5 Bruker er avlogget   Aleksander 

• Administrator
  • LocationBergen
  • Okkupasjon:Selvstendig næringsdrivende

Postet 11 August 2010 - 20:24

Hei Sindre, og velkommen til forumet!

Godt forslag. Nå har jeg opprettet en Kjøp & salg-kategori som kan brukes til det. :) Er forsåvidt usikker på hvor mye den vil bli brukt, da det er litt lite aktivitet her, dessverre.
Med mindre annet er oppgitt i innleggene mine, snakker jeg kun på vegne av meg selv.

Del dette emnet:

Side 1 av 1
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på dette emnet

1 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere