Forum @ Politiportalen: Særskilt søknad - Forum @ Politiportalen

Hopp til innhold

Side 1 av 1
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på dette emnet

Særskilt søknad Hva kan det være lurt å legge ved en særskilt søknad!

#1 Gjest_Thomas B._*

• Gruppe: Gjest

Postet 18 March 2010 - 02:46

Hei.

Jeg har søkt PHS med særskilt søknad. Lurer på om det er noen tips til hva som kan være bra å legge ved denne.
Hva tror du om å legge ved attest innen sport f.eks ? spilt på eliteserienivå!
Hva annet kan være bra ?

Ellers har jeg hørt at kopiene som skal legges med omlagsarket må være "godkjente kopier". Som kan tas hos blant annet posten og politiet.
Stemmer dette? Vil det si at jeg ikke kan ta kopi av mitt eget førerkort hjemme når jeg skal legge ved det?

#2 Bruker er avlogget   Aleksander 

• Administrator
  • Gruppe: Administrator
  • LocationBergen
  • Okkupasjon:Selvstendig næringsdrivende

Postet 18 March 2010 - 17:15

Hei!

Mitt forslag er at du legger ved alt du har av attester og lignende. Det beviser at du har gjort noe, og at du har gjort det bra. Jeg snakket med noen fra PHS på en yrkesmesse som jeg var på i januar eller noe, og fikk inntrykk av at de først og fremst var opptatt av at man gjorde noe, og ikke bare tok fri hele tiden. Så jeg sier go for it :)

Kopiene må være godkjente kopier ja. Det innebærer at kopiene blir stemplet med "Rett kopi" og signert av personen som kopierer det. Det betyr som du sier at du ikke selv kan ta kopi av eget førerkort. Posten tar penger for å gjøre dette, men på politistasjonen mener jeg det skal være gratis. Hvis du går til en politistasjon i de større byene så er det vel ikke helt sikkert at de har tid.. Jeg vet ikke, må bare prøve :)
Med mindre annet er oppgitt i innleggene mine, snakker jeg kun på vegne av meg selv.

#3 Gjest_Thomas B._*

• Gruppe: Gjest

Postet 18 March 2010 - 23:14

Ok. Takk for hjelpen!

Får bare legge ved de attester jeg har da, så bare håpe på det beste!

Del dette emnet:

Side 1 av 1
  • Du kan ikke starte et nytt emne
  • Du kan ikke svare på dette emnet

1 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere