Jeg mener politiet lider under den kraftige feminiseringen. Politiet er og blir samfunnets eneste lovlig volds-utøvende enhet, og det er derfor livsviktig for folks sikkerhet at de har en nødvendig autoritet. Vi trenger ett sterkt politikorps, med fysiske evner, som tørr å ta i! Jeg har lenge hatt lyst til å søke politihøgskolen, men lurer nesten på om private aktører er mer seriøse?! Politiet går lenger og lenger i å avstå fra militære-rutiner og krav.
Tenk deg at du er på byen og blir møtt av en gjeng pakistanere, den ene vifter med en kniv og er RUSET! Så kommer det to kvinner på 160 med, unnskyld at jeg sier det, men utelandsk-opprinnelse og gode "kommunikasjonsferdigheter" som har erfaring fra omsorgsarbeid! Det er jo en vits! De er like maktesløse som de som ringte politet, om ikke mer! Jeg har selv jobbet ett par år som vekter i oslo og vært borte i det meste. Dette er ikke en positiv erfaring, det er HELT GRUNNLEGENDE OG NØDVENDIG!
- Jeg har vært med å rydde tyvpakk, narkomane, sigøynere og fyllepakk av veien når POLITIET ikke har hatt tid eller mulighet.
- Jeg har bistått en politimann som ikke klarte å sette håndhjern på en ruset mann.
- Jeg har etterforsket flere tyverier, uten å ha utdanning! Hvorfor har politet, som har treårig utdanning" så lav oppklaringsprosent!?
Dette innlegget har blitt redigert av Vekt26: 08 January 2010 - 23:25

Hjelp